Summer fun

Summer fun

Friday, June 14, 2013

Norocul


In general sunt o persoana norocoasa, cam tot ce mi-ai propus am realizat si de fiecare data cand am avut momente dificile a aparut ceva care a adus din nou soarele pe strada mea. Din pacate nu sunt tocmai rabdator, in genul ca as fi eu in stare sa plimb  dosarul ala de emigrare din birou in birou, numai sa mearga mai repede.
In momentul in care ne-am hotarat sa incepem serios procesul de emigrare in 2010, tot procesul dura 1 an de la primul dosar pana la primirea vizei. Dupa ce am depus noi dosarul, au schimbat sediul, au mai modificat legislatia , si asa ca am reusit sa primim invitatia la interviu pentru martie 2013  (3 ani!!!). Invitatia pe care am refuzato pentru ca am zis ca merge mai repede dosarul pe  NB. Ceea ce se si intampla, dar acum cei din birourile care acorda vize din Canada si din birourile teritoriale sunt in greva .
Asa ca WTF!!!!!!!
Asteptam si noi randul la bilete de intrare in  Wonderland, dar imi pare rau ca trebuie sa ii fac sa astepte pe oamenii aia de sub artar care imi pregatisera un job super bun, nu unul de newcommer ca la toti fraierii :)))

No comments:

Post a Comment