Summer fun

Summer fun

Thursday, March 6, 2014

Si a venit si invitatia la medicale

Saptamana trecuta, intr-un moment de revolta interioara, am decis sa ma exteriorizez printr-un mail catre bunii mei amici canadieni de romania, in care mi-am exprimat supararea in legatura cu situatia aplicatiei noastre. Si am primit .... nimic, pana astazi , cand am primit un telefon de la un nr de Bucuresti. La telefon am raspuns cam iritat, pentru ca eram la munca si ma enervase cu o zi inainte o tanti de la Banca Trasilvania cu o asigurare de viata, si am crezut ca a revenit. Dar minune, era la ambasada artarului si mi-a transmis ca mi-a trimis invitatia la analizele medicale si m-a rugat sa ii trimit cazierul la zi pentru mine si sotie si copie dupa noul pasaport al fetitei (ca doar au trecut mai mult de 3 ani de cand l-am facut special pentru asta).
Dupa am fugit direct la calculator si am gasit mail-ul de mai jos
Si avea atasat formularul IMM1017:

Am intrat pe un link din mail si am sunat la OIM, aici am fost rugat sa sun dupa ora 13. Ceea ce am si facut, si primul loc liber la analize era pe data de 13.03 la ora 11, pe care l-am rezervat.
Dupa aceea am primit mail-ul de mai jos de la OIM:



Si dupa ce le-am trimis formularele IMM1017, am primit confirmarea cu data si ora analizelor.

Si acum asteptam sa treaca o saptamana.

2 comments: