Summer fun

Summer fun

Tuesday, March 25, 2014

Gata si medicalele

Pe data de 13.03 la ora 10.45 ne-am infatisat la adresa Str.Viitorului  nr.11, Bucuresti :




Am sunat la poarta si ne-am indreptat catre secretariat. Am fost intampinati de o doamna foarte draguta si relaxata, care ne-a prezentat programul nostru pentru vizita medicala si ne-a incasat banii 1660 ron. 

Dupa ce am terminat la secretariat , unde ne-a facut poze si copii dupa pasapoarte, am asteptat aproximativ 30 de minute in sala de asteptare. A venit o doamna asistenta, care ne-a rugat sa mergem se rand ca sa dam proba de urina, la care nu cred ca au facut vreo analiza , doar s-a uitat la colorit si consitenta. Dupa aceea am intrat pe rand la asistenta, care ne-a luat sange pentru analiza HIV si sifilis exclusiv, tot ea ne-a masurat, cantarit si ne-a testat vederea cu panoul cu litere. Au urmat diverse intrebari generale despre starea de sanatate, operatii suferite etc., pe care le completa intr-un formular online pe intranetul lor, care la sfarsitul controlului urmeaza sa fie inchis de ei si sa apara celor de la CIC cu o  alta culoare in sistem, din care ei sa stie ca s-a finalizat controlul.
La terminarea controlului efectuat de asistenta, am asteptat si am intrat pe rand la o doamna doctor, care a efecuat un control destul de sumar, pe mine m-a pus sa ma dezbrac pana la brau, si m-a ascultat cu stetoscopul la planami, inima si m-a palpat. Au mai urmat cateva intrebari legate de intervetiile chirugicale pe care le mentionasem la asistenta, si ne-a urat succes si ne-a spus ca putem sa plecam la Medsana. 
Ne-am suit in masina si am plecat catre Medsana Cotroceni :

Ajunsi acolo, am fost directionati la etajul 1 . Acolo am fost rugati sa asteptam , pana vom fi chemati. A durat aproximativ 15 minute pana am terminat amandoi sa facem radiografia, si am fost rugati sa mai asteptam pana ni se confirma ca totul este ok. In 20 de minute ni s-a spus ca totul este in regula si am plecat.
Ca asta a fost, simplu si relaxat.
Daca tot eram in Bucuresti am zis sa mergem si la ambasada sa lasam cazierele si copie dupa pasaportul fetitei.

Ambasada este chiar langa sediul PCR, sau PSD. Am intrat si la poarta era un domn de la o firma de paza (roman), care mi-a adus la cunostinta ca nu poate accepta documente, ele trebuiesc trimise cu un curier. Si asa am mers pana la primul Fan Curier si am platit 15 lei.
Ieri am verificat status-ul de pe site-ul CIC si mi s-a schimbat starea de bine:

Si acum o sa-i las putin in pace, si intr-o saptamana sau doua le dau un mail sa ii intreb de sanatate.

No comments:

Post a Comment