Summer fun

Summer fun

Friday, May 30, 2014

On the way

Si cam gata dupa aproape 4 ani.

Oricum au mai fost cateva mici hopuri :
-01.04 ne-au adus la cunostinta ca nu primisera cazierele si copie dupa noul pasaport al celei mici, erau primite de ei prin curier de pe data de 13.03.
-11.04 ne-au cerut cele de mai jos:
-11.04 ne-au confirmat ca au primit documentele sosite la ei pe 13.03

- 09.05 ne-au cerut pasapoartele


- 12.05 am facut plata la Banca Transilvania pentru taxa de emigrare si 3 x 98.5 ron pentru CRDV, am mers la DHL si am trimis pasapoartele, formularele de constintamant pentru CRDV, pozele si chitantele de la cele 2 plati . La DHL au incercat sa imi bage pe gat transportul pana la Bucuresti cu 190 ron cu asigurarea documentelor (ceea ce nu ma incalzea cu nimic pentru ca daca le pierdeau, oricum timpul pierdut era cel mai valoros) si le-am dat 65 ron pentru transport normal cu retur.
- 19.05 confirmare de primire a documentelor
- 22.05 am fost anuntat ca am platit cu 90 euro mai mult, si ne vor returna suma
- 22.05 am facut pozele pe fond gri(nu am fost atent, dar ii spusesem dnei cum trebuiesc facute), si au vrut pe font alb, am trimis pozele inapoi in aceiasi zi
- 29.05 aplicatia a plecat de la Canada Visa Office la Canada Visa Application Centre.
- 30.05 a primit pasapoartele si "confirmation de residence "

2 comments: