Summer fun

Summer fun

Friday, May 24, 2013

A fi sau a nu fi Canada!?


Oh, Canada ……. Noul nostru El Dorado…… Am devenit pe zi ce trece mai sigur ca acolo se afla bucata mea de RAI, dar intrebarea care se pune este : oare stiu cu adevarat ce ne asteapta acolo? Da , fata de toata lumea am discursul pregatit: “o sa ne fie mai greu la inceput, o sa incepem de jos, dar o sa reusim, macar acolo avem alte sanse decat in Romania”. Dar oare cat de greu e GREU. cat de jos e JOS, si cand o sa REUSIM, si cand o sa avem SANSE, intr-un an, 2 ,3 ,…,7 . Oare o sa fim destul de puternici amandoi, oare o sa ne descurcam si cu un copil dupa noi, oare gresesc ca vreau sa plecam? Nu imi e frica de munca, am mai inceput de jos, am renuntat la slujba de ofiter in marina de razboi, si am navigat ca timonier si am muncit de am rupt, fara sa mai pun perioada din liceul militar si academie, dupa ce am renuntat la navigat m-am angajat in tara agent maritim/comisionar vamal/coordonator de operatiuni la o firma de evrei (sa stiti ca uneori inteleg de ce ii adora toata lumea, mari oameni). Ce sa spun am mai incercat una alta pe aici dar nu s-a prins nimic de noi, doar niste datorii la banca, noi zicem ca vrem sa plecam, sa luptam, SA ……….  CE?
Sunt putin intors pe dos zilele astea, prea multe s-au intamplat, ne-am anuntat parintii ca vrem sa depunem dosarul, ambele familii au primit cu “bucurie” vestea, am facut pasapoartele azi, am inceput meditatia la franceza, pe 12 decembrie avem examen TEFAQ, pana la mijlocul lui ianuarie sper sa trimitem dosarut 1 la Viena.

No comments:

Post a Comment