Dupa ce am pus cap la cap toate actele necesare dosarului de NB, bineinteles ca cel mai mult a durat stagiul de cotizare de care am avut nevoie din Bucuresti, si a durat 3-4 saptamani sa ajunga la ITM Constanta, cu posta “speciala”, am trimis dosarul cu DPD si am dat 336 RON . A plecat pe 22.12.2012 si a ajuns pe 04.01.2013 , dupa 7 zile pe 11.01 am primit mail de la o adresa de mail cu noreply, un numar si un sfat :
“Your application for permanent residence through the New Brunswick
Provincial Nominee Program has been received at the Population Growth Division.
Please do not contact us for updates on the status of
your application. Further information will be provided when the
initial assessment is complete.
DO NOT REPLY TO THIS E-MAIL
Deci gura mica si asteptati.
Dar viata cum e ea de felul ei , o incantare ne-a mai rezervat o surpriza si pe data 14.01 am primit si invitatia la interviu pe data de 14.03 . Dupa doar 2 ani de la trimiterea dosarulu :) :
“Monsieur,
Nous avons le plaisir de vous informer que nous sommes en mesure de donner suite à votre demande de Certificat de sélection du Québec.
 Nous vous convions à une entrevue avec une conseillère ou un conseiller à l’immigration du Québec :
LIEU :      Hotel Athenee Palace Hilton
                 Episcopiei 1-3, Sector 1
                 BUCAREST
                 Roumanie
DATE :    14 mars 2013 ”
Pacat ce ne-a cam trecut noua placerea sa mai ne ducem, asa ce ne-am decis sa mergem mai departe cu NB-ul si vedem ce o fi aici. Deja trebuie sa plece 12 saptamani  din primul val catre NB, eu sper daca totul este ok ca pana in iarna sa plecam si noi.
Si acum asteptam, din nou …….