Summer fun

Summer fun

Friday, May 24, 2013

Solicitare documente suplimentare

Dupa ceva timp de liniste si asteptare am primit pe 18.04.2013 o solicitare de documente suplimentare de la NB, in care ni se solicitase statusul aplicatiei noastre pe Quebec. Cu toate ca renuntasem la interviu si le-am spus ca vrem sa renuntam la aplicatia pe Quebec, nu am primit decat o solicitare in care ne indicau sa le trimitem o scrisoare semnata  de noi in care renuntam la      aplicatie. Am trimis scrisoarea din februarie si nu am primit nici un raspuns. Am mai trimis vreo 3 mail-uri la ei dar nimic , asa ca am sunat la nr acesta de telefon +15148649191, si am vorbi cu o doamna draguta care mi-a transmis cererea de a primi un document oficial in care se specifica ca dosarul ne-a fost inchis. 
Din pacate nu am primit nici un raspuns timp de 2 saptamani, si am mai sunat odata si pana la urma am primit confirmarea ca ne-au expediat o scrisoare oficiala. Dupa alte 15 zile nu a ajuns nimic la noi, asa ca am mai dat un telefon si am cerut o copie pe mail. Am atasat copia la formularul primit de la NB, si pe 21.05.2013 a ajuns acolo. Dupa ce am expediat plicul catre NB a ajuns si scrisoarea de la Quebec, care oricum nu era semnata :)
Acum, asa cum e  normal ...... asteptam.


No comments:

Post a Comment