Summer fun

Summer fun

Friday, May 24, 2013

Inca un pas


Am mai facut un pas catre Canada! Pe 15 dec am dat TEFAQ la Alianta Franceza din Constanta, examenul a fost ceva mai usor decat ma asteptam. E format din 2 probe, una orala si una ascultat/bifat. Am început cu cea orala(am vreo 9 oameni toti cu tinta Canada). La oral, 2 tipuri de texte, unul un anunț la care trebuia sa fi cel care “suna” si cere relatii despre anuntul respectiv, aveai posibilitatea de a alege intre 2 texte, eu am ales ceva legat de a petrece anul nou cu batrani fara familie, iar al doilea text trebuia sa prezinti un anunt si sa-l faci pe interlocutor(prof) sa fie interesat de el(am ales ceva legat de cursuri de dans iar cealalta posibilitate era ceva legat de donarea de sange). A decurs ok, eu zic ca ma aflu undeva la B1, dar cred ca m-am descurcat de B2. Iar la ascultat, 60 de intrebari, ascultat texte si bifat raspunsurile carecte, cred ca am facut vreo 40 bine, doamnele au fost f ok si au pus cd-ul si au iesit din sala, si a fost mai mult un efort colectiv, din pacate eram unul din cei doi care stiau mai mult.
Cam atat acum asteptam rezultatul ca sa trimitem dosarul.

No comments:

Post a Comment