Summer fun

Summer fun

Friday, May 24, 2013

Saru’ mana!




Saru’ mana la toata lumea!
Asta pentru ca sunt baiat politicos si am cei 7 ani de acasa. Asa m-au invatat ai mei, sa dau buna ziua la toata lumea ca “iti dai buna ziua tie nu le dai lor”. Tot ei m-au invatat sa merg drept, sa nu mai stau cocosat, sa nu plesacai cand mananc, sa nu vorbesc cu gura plina, sa nu fac pipi pe capac, sa ma spal in fiecare seara, sa am tot timpul o batista la mine, sa nu ma scobesc in nas in preajma altor intelectuali asemeni mie, si alte o gramada de invataturi care iti permit sa faci parte din societate, si care se deprind dupa ani de experienta de viata. Ma uit la bebele meu de sase luni, si imi dau seama ce membru disfunctinal al societatii este, flatuleaza la intamplare, ragaie la masa, regurgiteaza la intamplare pe cine ii sta in cale, isi face nevoile pe ea, si alte multe apucaturi care trebuiesc starpite din fasa pentru a deveni un bun cetatean al patriei mama.
Tot am incercat sa ma incadrez si eu in tipare, in cataloage, in turme , in echipe, in orice, dar din pacate pana la 29 de ani toate organizatiile si sistemele m-au mestecat si m-au scuipat, sau am cerut eu sa fiu regurgitat. Dupa ce am inceput aceasta viata plin de sperante si idealuri, ma gasesc acum total dezorietat fara un sentiment de apartenenta la ceva (in afara de familiea mea, si cand zic familia mea ma refer la sotie si la copil, pentru ca de parinti si frate ma simt oarecum instrainat), si ma vad nevoit sa i-au o decizie radicala, sa ma supun unei terapii prin soc si sa incerc sa ma rup de tot si sa incep formalitatile de emigrare in Canada.
OH Canada!……

No comments:

Post a Comment